Sovmorgon


Det var himla skönt att sova i morse.. Vaknade halv tio, pigg som en mört.

Å inga småkryp framför ögonen när jag stängde dom igår kväll heller ;) Har haft så hela veckan när vi var i Tovetorp, snacka om att bli skadad. Haha.

Ska ha picnic med några från min klass idag. Wiii! Vi ska mötas inne i stan klockan ett. Jag funderar på att göra köttbullsmackor och ta med, men vi får se vad det blir.

i miss my homies! Jag har Magnus busskort idag, så om det är någon som vill hitta på nåt sen så hör av er!! Jag lär ju hänga i stan hela dan så.. =) Nu ska jag äta ägg!


Kommentarer
Postat av: jejca

välkommen hem darling!! :) Kom över å fika imorgon, jag ska bara plugga så jag behöver en paus. Vill ju höra allt om krypen ;)

2009-09-12 @ 12:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0