Te te te te te

Nere på Maxi har dom detta nya te för bara 15 kr. 
Det är en  ask  med MASSOR av tepåsar i. Först tog vi en för att testa.. Simply tea  liksom, alltid bra att ha hemma.. skönt med något som är naturellt också. Sen visade det sig att det var riktigt gott också! Så nu dom två senaste gångerna när vi handlat så har vi gripit tag i en ask till bara för att. Med andra ord har vi nu tre askar med simply tea hemma. Haha. Men vad gör man när man är besatt av te? ;) Nej men ärligt..

Nu försöker jag tvinga Magnus att sluta spela så jag kan kolla på film också. Men det går inte så bra. Störig unge! *irriterad* Bäst jag går och gör i ordning min kopp nu så jag lugnar ner nerverna lite, hihi


Kommentarer
Postat av: jejca

Jag vill oxå ha sånt te!!

2009-09-28 @ 01:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0