Home again!


En Fältvecka på Tovetorp är något som alla borde få uppleva!
Vilken sjujäklarns underbar tid. Vi har samlat in insekter från olika biotoper, dödat och nålat upp/spritat dessa djur och sedan nycklat upp vad det har varit. Därefter var det muntlig redovisning och för första gången i mitt liv så var jag inte det minsta nervös när jag kom upp där med min grupp. Det är alldeles för söta människor i vår klass. Bastats har det gjorts, varje dag till och med!


Det har skrattats, busats, gråtits, stressats, slappats, sjungits, sovits mm.


Vilken klasssämjan vi har fått nu.


Det är alldeles för mycket som har hänt och för mycket som har upptäckts för att orka skriva om det. Jag kan bara säga att jag redan saknar Tovetorp. Först var jag trött och seg när jag kom hem, ville bara sova hela helgen. Men nu är jag helt uppspelt och vet inte hur jag ska klara mig utan 40 pers runt omkring mig 24/7... Och OJ så många sköna bilder jag fick under dessa dagar. Hade ju självklart med mig kameran och den vart snabbt populär. Vi lyckades även få en helt klockren bild på en av assistenterna ;) Nu längtar vi till nästa fältvecka som blir till Tjärnö i november någon gång.



Kommentarer
Postat av: jejca

Visst är det konstigt när bubblan spräcks efter en sån intensiv tid? precis som på inspelningarna :)



Hahahah jag vet inte om jag eller många andra e sugna på upplevelsen v att nåla upp en spindel ;) Ni e så mordiska!! haha.

2009-09-12 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0