Vissa saker är inte alltid som dom ser ut att vara, utan ibland gömmer det sig nåt litet extra där

Jag har hittat världens mysigaste fik!!!! Av en slump gick vi in i en butik, som för övrigt också var helt underbar!, och längst in hade de gömt ett fik som såg väldigt gammeldags ut. Vi kunde inte sluta gapa på flera minuter, så tagna var vi, och vi var ju bara tvugna att sätta oss ner och fika där. Bara för att. Det var heller inte dyrt, vilket man kunde ha väntat sig. utan jag betalade bara 20 kr för en cappuccino som faktiskt smakade bra också. MYS! Hur kan jag ha missat detta innan?! Men nu har vi hittat ett riktigt smultronställe. Dessvärre kommer jag inte ihåg vad butiken hette, glömde kolla upp det för vi gick bara in.. , men jag ska ju dit igen så då får jag ta reda på det. Affären är btw helt awsome... lite som Spiti på Sveavägen fast med underbara kläder också. Åååå deras stövlar vart jag helt kär i! Tyvärr så kostar dom 2900 kr.. =/ Elenor tyckte jag skulle önska mig dom i julklapp, haha. Så någon villig? Please!!! ;)

Vi var ju och hade picnic innan också. Jag, Elenor, isabel och Emilia köpte med oss lite gott och gick sen och satte oss i humlegården. Det var mys. Det blev inga köttbullsmackor för mig, utan jag köpte en yoghurt, vitamindrycken, en banan och så hade jag med mig en nektarin också. Superb.

Tonight är det tydligen fest på Greens villa. Men jag vet inte riktigt om jag kommer orka med det... känner mig rätt så seg. Lite folk skulle grilla vid Universitetet nånstans innan också... Vi pratade om det idag, att det känns lite underligt nu när man inte längre har 40 pers runt omkring en. Man blev så van att vart man än gick så satt det folk som man kunde slå sig ner vid. Självklart så missade jag ju inte idol medan jag var där inte, utan vi hade tv hihi ;)

Nu kom Micki så nu ska jag gå och va lite social! ♥


Kommentarer
Postat av: jejca

Undrar om de e det viket tora hittade förut å bara var tvungen att visa mig för att det skrek jejca?? Låter som det!



Ta mig dit kvinna!

2009-09-12 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0