Så farligt är det faktiskt inte

På bussen hem idag deltog jag i en undersökning om busstrafiken nacka/värmdö. Jag kan ibland klaga väldigt mycket på kollektivtrafiken, men när jag nu skulle sätta mig ner och betygssätta olika frågor så visade det sig att jag ändå är rätt nöjd med det mesta. Visst jag stör mig väldigt mycket på griniga busschaufförer och när dom vid slussen inte meddelar om en buss ställs in och när bussen är flera minuter för tidig och ÄNDÅ åker ifrån en när man kommer springande ...

Men å andra sidan så finns det riktiga änglar till personal längs det här sträckan också och det är väl trafikerat, även på kvällar och helger. Bussarna är oftast fräscha och dom har en helt okej AC på somrarna. Tja, det är väl hyfsat bra? Och egentligen: om man tänker efter, är det verkligen så dyrt som man ofta vill få det till att vara? 23 kr om dagen. Skippa latten vaffan!

Snacka om att jag började tänka till där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0