Veckans..

Bästa: Tovetorp!
Kram: hejdå kramen från S när han lämnade Tovetorp strax innan oss..
Sötaste: Magnus! Såg ni inlägget han skrev om mig? Sååå sött, i missed you too a lot!
Skönaste: att bada bastu, vilket jag gjorde vaaarje dag
Pryl: min gulliga chokladiga kamera, so sweet!
Flum: våra assistenter vi hade där nere
Saknade: söt så klart, men även mina homies
Borttappade och sen upphittade: bussremsan försvann helt mystiskt och kunde under inga som helst omständigheter hittas... men så nu hittade jag den ingrävd i almanackan längst in i ett sidofack på bagen. <tur att jag lyckades åka gratis hela vägen hem, tack SL ;)>
Skratt: Elenor i min klass har världens skönaste skratt! så sööt
Mys: att springa runt i mjukisar varje kväll inför 40 pers
Miss: en viss person <inte jag så klart> råkade för en sekund missa att det var gemensam bastu =)
Glädje: min bejbi kom in på den kursen som hon ville läsa, grattiiiss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0