Vet inte riktigt vad jag ska göra så jag gör ett test...

Vilken svordom använder du mest?

Jävla skit?

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Just nu 06:00 (kollade mobilen)

Var köper du dina matvaror ifrån?

Mestadels från ica, men det kan bli på lite olika ställen ibland

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Ta bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Jag skulle köpa in mig på lägenheten

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Nope, don´t think so?

När var senast någon stötte på dig?

igår

Vad åt du till middag senast?

Lax, rösti, chili-beanaise (stavas?) sås med grönsaker

Kan du vissla?

Lite halvt, inga vackra melodier dessvärre

Tittade du på tecknat när du var liten?

Japps! Gör jag fortfarande ibland ;)

Äger du några popband t-shirts?

Nej

När flög du senast?

När vi var i London förra sommaren

Pratar du några andra språk?

Engelska?

Har du gråtit offentligt?

Ja

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Navelpiercing och en tatuering om jag vågar

Vad har du med dig in på bion?

Popcorn, popcorn, POPCORN

Vad har du för väder?

Grått

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Matematik

När sov du senast på golvet?

Någon gång i somras tror jag det var

Vilken är din favorit drink?

Pina Colada har blivit en het favorit på sistone!

Gillar du din boendesituation?

Oja! lite fula garderober i hallen bara ;)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Runt 9 timmar psykologiskt

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Just nu: rastlös pga att jag är sjuk och måste stanna hemma. Om en vecka: är det full rulle i Tovetorp med skolan. Om två veckor: då är det sjukt fullbokat, för då går jag inte bara i skolan hela dagarna utan jag kommer börja jobba varannan helg också! :)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Nej jag har alltid varit tyst som en mus

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

Ett år närmare 30

Tror du på liv på andra planeter?

Ja, varför skulle Jorden vara enda stället i hela universum (om det nu är så stort som vi påstår) som har liv? Troligt..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Det är lugnt

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Tveksamt, men nu har jag hört så mycket bra om det så snart kanske jag blir tvungen att göra det

Tycker du om att krama folk?

Yes! Gör det dock alltför sällan

Äger du en digitalkamera?

Min chokladis!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

ingen vad jag vet

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Ja tyvärr

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej, men jag tycker inte det smakar lika gott som förr

Är du mörkrädd?

Om jag är *fegis*

Tre saker du alltid har med dig?

Nycklar, plånbok och busskort (alla dessa ligger just nu på SL hittegods *måste hämta*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0