What a wonderful world this would be...

Nu har jag officiellt börjat på Maxi!! Var där på ett informationsmöte 16-17:52 ;) ‹och jag får ju självklart lön för det!› .. Det var jag och en annan tjej bara, så mötet vart väldigt personligt vilket var riktigt nice. Han som höll i det kände igen mig, hehe.. "... för det är väl du som är Magnus tjej?" På fredag har jag min första kassaträning. Så tyvärr kommer jag inte kunna hänga med alla på stan, som jag planerat. Men men, jag ska tjäna cash! Vi blev helt bombaderade med papper, pärmar, kläder, nycklar mm. Oh gosh.. Å så fick vi fotograferas också, det var faktiskt rätt kul =)

Vi hade också vår första lab i den nya kursen ‹som började i måndags› idag. Så vi har nu tittat på en massa prepp av "gröna organismer", dvs alger just idag. Soooftish. Jag tog självklart, frivilligt på mig att ta vattenprov.. Så jag fick med mig en håv för det och en burk att samla upp vattnet i. Vi var alltså nyss ute och ordnade detta, då jag inte tänkte längre än näsan räckte när jag tog på mig detta så fick vi göra det i mörkret.. haha. Men äh. Lite roligt ska man ju ha också. Jag tänkte ju att eftersom jag bor så nära två ställen med vatten så skulle det va lite skoj att prova. Kan ju meddela att jag blötte ner halva mig ;)

Nu ska jag äta en försenad middag och sen är det hopp i säng, lika intensiv dag i morgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0