Efter en tung vecka kommer en bra helg


I lördags var jag på äventyr hela dagen. Först var jag och tränade dancestep med Petra, hon har också gått å skaffat sats-kort :) Efter välbehövlig lunch och lite fönstershopping begav jag mig hem till Ellis för lite julpyssel. Jag hade dock inte med mig något att pyssla för jag orkade inte släpa runt på mer då jag skulle ut och spela biljard sen också. Så jag drack chaite, åt pepparkakor, lussebullar och hade det allmänt mysigt med massa nya människor. Innan jag drog vidare på lite biljard så åt vi massa sushi och drack lite rödvin ur Ellis enorma vinglas. Vill också ha såna! Sist men inte minst biljardkväll med piff & puff från jobbet och puffs kompis. Med andra ord hängde jag på fridhemsplan typ hela dagen igår..


Idag, söndag
började jag dagen med att möta upp mina fina systrar i forum. Vi tog en liten shoppingtur. Jag hittade en randig tröja, med knappar, som är pösig å så ett randigt linne. Jag som avskydde randigt för inte alls så länge sen, vad hände? Enzo var i himmelriket när vi gick förbi parkeringen med alla bilar och när vi åkte hiss. Så söt! Jag passade också på att köpa en smoothie från naked juicebar. Fick Micki att prova också :) Å Enzo fick med smaka, det sa slurp. Det var först meningen att jag skulle åka hem till mamma på middag så här 1:a advent, men Magnus mår inte så bra så jag valde att stanna hemma med honom då vi inte hunnit ses så mycket alls den här veckan. Så jag fick världens godaste vegetariska lasagne till middag!!


Nu ska jag hoppa ner i soffan och mysa lite framför tv´n med en påse chips och lite choklad! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0