Saw


Jag och Magnus har nu kollat ikapp Saw filmerna. Vi kollade just på 5:an och 6:an. Usch och fy vad äckliga vissa scener är!! Jag kommer drömma en massa mardrömmar i natt är jag rädd för. Men ändå kan jag inte låta bli att se. Vill ju veta hur det kommer sluta. Som vanligt sitter jag med täcket uppdraget över ansiktet så fort det blir en slabbig scen :) Hua hua. Tur att jag har söt som kan säga till mig när det är fritt fram att kolla igen, haha.

Känsliga tittare som jag borde egentligen inte titta på sånt här. Men vad gör man... jo jag tittar så klart. Dumt. Ett beroende som inte är särskillt hälsosamt. Det blir mycket korsordslösande innan sängdags ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0