Shake it until you make it




Idag var jag och dansade Afro på Sats vid medborgarplatsen för första gången. Å jag måste bara säga att det var grymt kul!! Det svänger verkligen. Jag svettades som en lurk när passet var slut och det var knappt så att mina ben ville bära mig så mycket med kändes det som där ett tag. Nice! Det är så träning ska vara: jobbig men rolig. Fler Afro-pass för mig, oh yes! Har ett inbokat på torsdag som jag hoppas hinna med, får se.

För er som har missat det så har jag återupptagit min träning på Sats. Vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången. Men jag känner att det verkligen var dags att börja röra lite på sig igen. Måste boka in ett cykel och core pass också, minns att de var riktigt trevliga. Men en massa danspass kommer det så klart att bli. Skulle vilja testa på Zumba också, men det är galet många människor som gillar den, så det är alltid en mass i kö till och med till varje pass. Sjukt. Dock sa dagens instruktör att det alltid finns platser på medis, trots 70 pers i KÖ. Så man kanske ska chansa nån gång. Då kan man ju gymma i värsta fall.

Mitt mål är beach 2011 ;)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sara Maria

Åh SATS afro! Tränar också på SATS, men har aldrig vågat testa :)

Kram/Sara

2010-12-02 @ 19:45:29
URL: http://thesixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0