5 oktober 2010


 
Igår hittade vi "min" låt. Elvis Presley! Ganska festlig ändå :)


Idag hade vi en mycket intressant föreläsning. Ibland inte bara gillar jag att sitta på föreläsningar utan ibland till och med älskar jag att sitta där med en kopp cappuccino och bara njuta av allt spännande som sägs! Dessvärre fick jag inte så mycket plugg gjort idag. Inget alls för att vara ärlig. Tur att bejbi tvingade mig att läsa lite igår. Å i morgon ska jag och Andrea sitta kvar och gå igenom lite frågor mm. Så jag behöver inte ha alltför mycket ångest.

Å nu sitter jag och väntar på att söt ska komma hem med en väl efterlängtad middag - vår specialpizza!! 
Livet är kärlek just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0