En mysig dag


Jag tog en liten paus i mitt labrapportsskrivande och med min andra hälft blev det en promenad till forum, via nyckelviken, och lite shopping! Jag har nu införskaffat mig en mössa! Å ett par söta vantar från indiska fick följa med hem också. Min andra hälft fick som vanligt med sig mer än mig hem. Men jag måste säga att jag är nöjd med min mössa, den är plufsig och mysig.. och så verkar den varm... precis som jag vill ha den.   ♥

Idag har det varit riktigt varmt och fint ute. Den perfekta höstdagen. Fler såna här dagar önskar jag mig. Dock blir plugget ganska så lidande vid såna här tillfällen. Hua. Men det tar jag igen nu när mörkret faller på *host host*



Invigde mina nya skor också :)





















































Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya skor är härligt. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-19 @ 19:58:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0