Till dig



Helt ärligt, jag har nog världens bästa pojkvän. Det finns ingen som kan vara bättre än honom på att ta hand om sin flickvän! När jag behöver choklad för att jag har cravings eller är nedstämd, när jag behöver en kram för att känna värme... ja då finns han där! När jag är vilse så hjälper han mig att hitta hem, när jag är mörkrädd så kommer han hem och sover med mig trots att han skulle sovit borta hos en vän för att han ändå ska dit igen dagen efter, eller om jag drömmer en mardröm är han där och håller om mig tills jag somnar igen... plus en massa andra saker. Han är också ett suveränt shoppingsällskap och ett bra smakråd!

Eller som idag. När vi kom hem från shoppingrundan så fick jag så hiskerligt ont i magen (läs mensvärk). Så jag hoppade in i duschen och blev sittandes där nästan två timmar. Då gjorde han te till mig och kom in med det.

Och nu sitter jag här, har ont i magen och min älskling ligger och sussar så sött. Han ser ut att sova så fridfullt. Det är mysigt att titta på. Så nu hoppar jag i säng och löser korsord tills jag lyckas somna istället. Jag slår vad om att om världens bästa pojkvän vaknar nu så kommer jag få lite dåligt samvete.

Du är så himla söt.  ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0