Trots att jag var trött så hade jag riktigt kul igår.. och ikväll blir det ännu mera skoj :)

Igår var en riktigt trevlig kväll. Först var jag på säkerhetsutbildning på jobbet.. (ganska nice faktiskt) sen var jag och spelade biljard med bra sällskap för att fira en kollegas födelsedag! Jag hade turen och fick gå på säkerhetsutbildningen samtidigt som två av de härligaste personerna på Maxi (förutom Lena och några andra till så klart!äg in till biljardpalatset. Den flitiga flickan skulle jobba ett tag till så vi tjuvstartade lite ;) Det blev rätt sent då vi stannade till stängning, så jag var inte hemma förs tre i natt. Men ) ... när vi slutade så gick vi ner och sa hej till Lena innan vi drog i förvvi fick vara med om när första snön föll ner!!!

Å ikväll blir det ett till födelsedagsfirande! MYS. Så nu ska jag göra mig i ordning.
Och i morgon blir det ett helt äventyr... fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja jäklar vilken kväll/natt. Biljard och öl och muffins med ett riktigt bra sällskap. Nattpromenad. Och sen stå i Slussen tre (eller nåt) på morgonen medan första snön föll. Myyyyyyyys.



Och jäklar vilken vecka. Intensivt men riktigt roligt.

2010-10-27 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0