Vi fick precis ett kort!




Ett väldigt fint kort var det! :) Tack så mycket.



Idag har jag varit hemma från skolan :( Jag har så nedrans ont i magen så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag har legat i soffan nerkurad under min pläd, suttit i duschen en timme (passade på att läsa lite där.. enda stället det funkar på just nu) samt pimplat en massa te. Så hörde jag att det var nåt som damp ner i brevlådan och då blev jag så klart nyfiken och tog mig upp på en liten promenad i lägenheten.

Jag väntar på att min syster ska komma. Hon skulle sluta jobba vid två, sen skulle hon kika förbi. Vi ska skriva ut lite grejor till henne. Så nu får jag snart lite te-sällskap också *hoppas på* ... hehe. Nu ska jag kila iväg och göra mig lite mer te ;) bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0