What to do?

Det går verkligen sjukt trögt att plugga! Kanske tog ut mig i förra kursen?
Just nu sitter jag och sörplar te i hopp om att återfinna plugg-energin. Jag läser ungefär 3-10 sidor sen är jag helt mos i huvudet. Å jag borde läsa MINST 50 sidor idag för att kompensera lite för de andra tröga dagarna denna vecka. Men som Ellis sa: "Det här är en sån där riktig överlevningskurs" .. Det gäller bara att överleva. Jag  tror jag behöver nåt ordentligt som peppar för plugg. Något A i denna kurs kan jag ju bara glömma ;) Nu lägger jag ner i några timmar och beger mig till Forum, shoppar strumpbyxor och tar mig en mysig cappuccino och laddar om lite. Reload the battery helt enkelt. Seeees ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0