Det här med rubrik är inte alltid så lätt att komma på...

Idag har jag jobbat nåra timmar. Det var faktiskt riktigt kul, trots att det är fredag idag och massa kunder i butiken (okej inte överdrivet mycket men ändå). För idag var jag rastavbytare!! Jag är aldrig rastavbytare annars! Men eftersom jag bytt pass med en tjej på jobbet så fick jag passa på att vara det nu. Hon skulle på en studentgrej och då vet ju jag att man inte kan jobba samma kväll som man ska dit och inte heller dagen efter (så därför ska jag jobba i morgon med). Det skulle faktiskt vara kaos. Å eftersom jag är så snäll och förstående så tog jag hennes pass, vilket resulterade i att jag fick vara rastis.. wiii :)

Nu ska jag ladda om inför i morgon, kör mitt längsta pass hittills på Maxi. Ni hittar mig någonstans längs kassalinjen om ni får för er att besöka butiken. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0