Har nu jobbat min första gasque ever



                                                                         (blir till)
                                                          YNGEL  ----------->



Heeeelt galet var det!! Jag var hemma halv nio i morse. Med andra ord var jag uppe 24h i sträck och det har jag inte varit sen jag var tånåring (och det känns verkligen nu). Så jag deckade så fort jag kom hem och har sovit heeela dan, så nu är jag fett groggy. Känns som en ordentlig fylla fast inte så där att man missat det roliga, för roligt hade jag trots att det var sjukt mycket slit.

Gasquen var väldigt fin och jag hoppas att alla yngel hade det supermys! Jag fick i alla fall se staben spexa, sjukt kul... när de började strippa på scen blev alla tokiga och det var en massa jubel. Självklart så var det tradition att de som jobbar spexar också, så nu har jag varit med om mitt första spex också! :)

Nä helt galet var det. Shit. När klockan slog 02.00 så trodde jag att jag skulle dö av trötthet. ZzzZzz. Men med mycket vilja klarar man det mesta.. haha.

Trots att min rast var indragen pga att det var för mycket städning som stod på schemat så hade jag en kul kväll/natt. Punchfrukosten med våfflor & glass till höjde upp allt det negativa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0