Helt slut

Shit vad kul det var att klättra! Men nu är jag helt slut. Jag, Elenor och Felix klättrade för första gången, medan Simon fick hjälpa oss på traven i början. Kanske visar en bild när Ellis skickat den till mig, hon smygfotade när jag var halvvägs upp på klätterväggen :) Det var lite läskigt i början, för det var inte det lättaste att greppa alla gånger och vissa pluppar va små att stå på.. men sen vande man sig och då var det inte liiiiika ostabilt längre. Efter ett tag vart jag så slut i kroppen att händerna inte orkade greppa längre.. så då begav vi oss hem till Erik och kollade in hans lilla lya på 10 kvadrat. Men jag ska helt klart klättra igen. När träningsvärken försvinner sen, OM den nu gör det ;) Känner redan nu hur den smyger sig på sakta men säkert.

Nu är jag hem och vänder, för det är kräftkalas ikväll! Trött som jag är ska jag minsann äta kräftor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0