Im almost in love with my bacteria

Jag har nu fått en hel del förfrågningar om att börja blogga igen, så jag kanske ska ta och göra ett försök?
Men jag varnar er - mitt liv utspelar sig mest i skolan nu för tiden ;) men men, jag själv har ju kul där så.

Bara för det tänkte jag berätta om hur det gick när jag fick tråkigt och skickade iväg ett sms till 118800 med frågan "vad kommer jag att bli när jag blir stor?" Jag fick värsta sjuka svaret som näääästan skulle kunna vara sant (haha)

"När du blir stor så kommer du att leva som en enstöring långt in i värmlandsskogar eftersom att du försöker skapa fred på jorden. När du en dag inser att du inte alls kommer att kunna skapa fred på jorden ger du upp och bestämmer dig för att ta första bästa rymdfärja för att kunna bosätta dig på månen och spionera efter UFO:n"

Snacka om fantasi!
Idag var starten för döden på mina bakterier som jag har odlat upp i snart två veckor. Nästan lite sorgligt... Jag lyckades dock inte bestämma genus på dom, då de hade så vilda egenskaper. Men coola var dom!

Kommentarer
Postat av: Jejca

hahaha älskar att dina bakterier e vilda. Som tigrar nästan. fast bara nästan.

2010-09-08 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0