Snart får Boris lite vänner

 




Vi har precis varit och köpt ett 120 liters akvarium som Boris ska få flytta in i när det är i ordning. Sen tänkte vi köpa två kompisar till honom också. Å kanske nån mer fisk, vem vet? Jag vill ha en slamkrypare också! De är så söööööta.. hihi. Boris kommer att bli så glad så. Vi fick också veta att slöjstjärtar kan bli 15-18 år gamla - shit! Då är vår bebis bara barnet fortfarande.

Han i djuraffären är sjukt rolig:
Magnus: hur tror du att han kommer att reagera nu när han plötsligt får ett jätte mycket större akvarium?
Han i djuraffären: inte negativt i alla fall. det är som att vara ensam på V75 (!!)



Jag borde ha pluggat idag också. Men jag är så sjukt trött efter helgen. Å min träningsvärk blir bara värre och värre känns det som. Det var tänkt att jag skulle åka över till Jejca, men jag kom aldrig så långt... Det är ansträngande bara att röra på sig. Haha. Så stört. Känner mig som en riktig pensionär!

Nu sitter jag här på min bak och inväntar middag som min söt ska laga till mig. Han är så snäll ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0