Soft dag

Idag var slutet för mina bakterier.. *snyft*

Efter skolan tänkte jag och Ellis vara seriösa och läsa. Det började med kaffe i fiket. Sen läste vi kanske en halvtimme. Efter det tog vi en promenad och slutade på en bänk i solen. Där gjorde vi ett tappert försök att läsa lite till. För mig gick det sisådär och Ellis hamnade liggandes på bänken samtidigt som hon läste, undrar hur bra det gick... ;) "Marie, lägg dig ner du också... det var väldigt skönt!"

Efter vårt tappra försök till att plugga (okej vi fick faktiskt lite gjort i alla fall) så var det dags att fira födelsedagsbarnet i klassen. Det skulle varit villan men det var så knökigt mycket folk där så vi slutade på en sushi restaurang på söder - supermysig!!!! Vi va nåra stycken så det blev lite trångt där he he, men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;) varmt och mysigt var det i alla fall.

Imorgon ska jag klättra för första gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0