Smile for me





Vår balkong i morse, nu existerar den igen!


I morse hade de rivit ner ställningen utanför vår balkong. Den var dock fortfarande låst utifrån och hela ställningen på vår sida om huset var inte nere. Men snart så hoppas jag på att vi kan använda vår balkong igen! WIIIIII. Jag kan knappt fatta att vi har överlevt utan balkong hela sommaren... sjukt jobbigt! Självklart är den klar när det börjar bli kallare ute.

Hela dagen har varit rätt lugnt. Jag har mest slappat om jag ska vara helt ärlig. Men jag tog en långdusch samtidigt som jag läste lite i boken. Å då kände jag mig lite duktig igen. Jobbade stängning sen, men på jobbet var det också lugnt och skönt. Inte alls så mycket folk som det brukar vara en tisdag precis innan stängningsdags. Sweet! Å jag hade många urgulliga kunder idag. Så nu är jag på riktigt bra humör igen :)

Ska göra ett försök till att sova nu, har trots allt föreläsning i morgon.. en av de två vi har kvar innan tentan (snacka om slappt, hehe) ♥


Kommentarer
Postat av: Magnus

Den är öppen, en dörren är jättetrög. Puss

2010-09-15 @ 06:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0