Försvunnet inlägg


Jag har upptäckt att ett långt sms-inlägg som jag skrev i onsdags morse inte kom med. Jag som filosoferade så bra? (or not). Här är i alla fall inlägget som försvann:




Sitter i skolan och äter frukost medan jag väntar på att Ellis o Hanna ska komma. Jag var här tidigt för att prata med vår gud till studievägledare om min framtid. Hon tyckte att jag skulle sluta haka upp mig på utbildningens namn, kort och gott. Å med mina intressen så föreslog hon att jag ska byta inriktning till biologi och läsa molekylära kurser som dom valbara. Då är dörren öppen för master i både marinbiologi o molekylärbiologi. Jag blir alltså bred. Hon skickade med mig ett papper med alla valbara kurser för nästa läsår (inom biologi) där hon strök över lämpliga kurser.. och tyckte jag skulle tänka på saken. Så nu har jag att göra... Jag ska försöka lyda hennes råd om att inte haka upp mig på namnet på utbildningen som jag tar examen i iaf ;) Fortsättning följer...


Jag funderar fortfarande. Väldigt mycket. Har nu två veckor på mig att bestämma min kommande framtid.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter väl toppen att vara bred och ha olika master att välja mellan sen? Välj med hjärtat och magen lika mycket som med huvudet. kram

2011-04-04 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0