Jag är så nervös att jag sitter och skakar. Det här var SJUKT mycket svårare än jag någonsin hade kunnat tänka mig.

Nu närmar det sig sista ansökningsdag med stormsteg... Det som jag egentligen har gått och fasat över i mer än ett år men valt att skjuta undan det. Så nu sitter jag här, förvirrad, velig, nervös över att välja helt fel och enormt stressad. På fredag ska mitt framtida liv inom studievärlden vara bestämt. Jag har precis mailat min gud till studievägledare i hopp om att en sista gång få hjälp. Jag har lyckats korta ner listan över intressanta kurser ENORMT och äntligen bestämt åt vilket håll jag vill leda kandidat utbildningen i alla fall. Nu är det bara två kurser jag velar mellan och jag hoppas att hon kan ge mig den sista knuffen som jag behöver för att komma över tröskeln. To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0