Helg


Den här helgen har varit fartfylld, jag har helt enkelt firat in att skolan börjar på måndag.

Men jag är förvånadsvärt pepp på att starta igen! Trots att jag egentligen inte har vart ledig i sommar.

Här är de bilder jag lyckades få från helgen (?). Vissa har inte ens jag tagit, tror jag?
De beskriver helgen bra i alla fall!



                                                       



                                                      



Jag har:

Skålat för att vi är bäst. Druckit jätte goda drinkar på Babs. Dansat på Bonden. Träffat kollegor på Bonden. Haft ont i fötterna. Fikat med mamma. Bokat synundersökning. Ätit sushi och druckit rosévin vid vattnet. Besökt 90´s för första gången. Blivit uppraggad mitt på dansgolvet. Dansat på 90´s. Dansat till Aquas Barbie girl. Druckit öl. Kramats. Skrattat. Väntat 25 min på nattbussen alldeles ensam. Besökt donken. Promenerat i mörkret. Pratat känslor. Definierat fin vänskap. Pratat bröllop. Skålat ännu mer. Och ännu mer.

Det har varit en lyckad helg!

Nu ska jag och Magnus äta brunch på där med pasta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0