Syskonhäng


Igår var jag på bio med mina systrar.
Efter att jag slutat jobba åkte jag in till medis och mötte upp dem. Jag var så sjuuuuukt trött så jag tvingade med mig dem till ett fik där jag och Micki sörplade i oss varsin kaffe. Jag drack en jätte god latte cinnamon, mums! Filmen vi såg var Bridesmade och jag säger bara SE DEN! Den var så sjukt rolig. Jag har aldrig skrattat så mycket och så många gånger under en film tidigare. Hela salongen skrattade i kör. Den var klart mycket bättre än jag hade väntat mig, och då hade jag ändå väntat mig att den skulle vara rolig. Najs syskonhäng. Nu är det bara några till filmer att beta av på vill-se-listan.

Nu ska jag snart åka in och möta Ellis för en fika. Men när jag tittar ut så spöregnar det. Hoppas det hinner sluta tills jag ska traska ut. Hm. Annars kanske vi får köra ett wet-t-shirt-party hemma hos henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0