Ellis är tillbaka i stan!


Ellis: Jag får sätta ihop ett test som avgör vem av er som är klenast. Det ska innehålla styrka, kondition, uttållighet..... (Ellis blir avbruten)
Björn: Det finns ett annat sätt att avgöra det på.
Jag: AAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fuck!
Ellis: Bet du henne i armen? På riktigt?

Jag startade min dag med en fika på café 60 med Ellis. Det regnade ganska bra när vi båda infann oss där, men sen fikade vi bort regnet tror jag för när vi var redo att gå därifrån så var det uppehåll resten av kvällen. Chailatte is the shit liksom! ;)

Efter fikat ville vi ha lite mer äventyr. Jag behövde köpa ett nytt likadant linne som jag köpte för några veckor sen bara, eftersom det av mystiska skäl har uppkommit ett hål i det. Väl inne på H&M får jag fnatt och inhandlar totalt 9 stycken linnen för ca 600 kr. Yey! Nu har jag i alla fall linnen. Ellis hade bra kul åt mig. Men hon var duktig på att uppmuntra till alla linnen.

Sen ringer den förlorade Björnen och meddelar att han har slutat jobbet (praktiken) och vi bestämmer att vi ska möta upp honom för en till fika. Eller som Björn sa: "... och med fika så menar jag förstås öl". Så en öl blev det. Men jag tror ölen förgiftade honom eller nåt för satan vad ont det gjorde i armen!


Mina två trollungar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0