Vinkväll och sambakväll

Igår var jag hemma hos bejbi och drack lite vin. Det var en helmysig kväll! Tack tack tack!! Jag och Björn köpte med oss rödvin och så hade jag med mig lite choklad också. Lite senare så tittade även Johan förbi. Lite halft spontana kvällar är riktigt trevliga.

Jag har också fått en ny favoritlåt! Som jag igår äntligen laddade ner till telefonen så nu har jag stenkoll på vilken det är. Björn är nu lättad att han slipper säga vad den heter igen och vem det är som sjunger. BÄST! Någon som har lyckats missa att jag älskade Eminem en gång i tiden?! ;)
 


Jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt inte har lyssnat fullt ut på texten i låten. Den är rätt rå. Men jag älskar melodin till den!

Innan jag var på vinkväll så var jag på långpromenad med Ellis och Anneli i nackareservatet. Plus att jag promenerade från Sickla till Hammarby sjöstad och tillbaka sen. Motion!

Nu ska jag strax besöka utestället/restaurangen thaiboat med lite trevligt sällskap. Det ska bli spännande! Ikväll är det sambakväll så vi tänkte shakea loss lite och dricka lite goda drinkar. Jag har blivit lovad en dans, så vi får väl se.. hehe.. ingen av oss kan dansa samba.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0