Artikelskrivning

Idag skulle jag ha startat dagen med en provsmakning av mineralvatten, men jag orkade inte lämna lägenheten. Åå jag som älskar mineralvatten, men men. Så nu har jag bäddat ner mig i soffan med mitt duntäcke och allt.
Jag ska skriva på vår artikel idag. Undrar hur det ska gå. Jag har själva material och metod delen, vilket faktiskt är mycket lättare än introduktionsdelen ;) Men det är sjukt knöligt att skriva en riktig artikel. Gah.
Isabelle informerade dock mig igår kväll att jag inte behövde känna nån stress. Isabelle är min idol just nu.
Jag har hela dagen och hela natten på mig så något måste jag ju kunna få ner? Nu ska jag iallafall försöka vakna lite - te och kaffe!
(Ps gillar inte att mellanrummen tas bort och att all text skrivs ihop...)

Kommentarer
Postat av: Lena

Heja, heja! De e bar' å åk!

2011-12-12 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0