En speciell helg

Jag kände mig lite som en prostituerad när jag runt tvåtiden var på väg hem, fortfarande iklädd gårdagens partykläder samt smink. Igår var jag hemma hos en vän som fyllde 25 och detta firades med stompa och ståt! Verkligen. Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv. Klockan sex på morgonen drog vi ut en massa madrasser på vardagsrumsgolvet och satte på en film som alla somnade till. Jag och Ellis, två tjejerna som hängde kvar till sist fick dela på soffan medan fyra killar trängdes på golvet. Jag tror att alla slocknade typ direkt. För Ellis drog runt sju på morgonen (efter en timmes sömn) och det var bara jag som märkte av det.
På bussen till Liljeholmen klev det på två gothare, extremt lättklädda och med största sannolikhet påtända. Idioter som de var så pratade de HÖGT om hur mycket de hatar invandrare, hur de slagit ner folk och sparkat på dem tills de var helt blodiga, hur de utan problem skulle kunna döda någon, hur de går omkring med kniv på sig och inte skulle dra sig för att använda den och mycket mycket mer (ca 15 minuters resväg). Två störda tjejer. Den ena erkände dessutom för sin vän att hon var lite psykotisk, medan den andra sa att hon bara var aggressiv men gärna torterade och slog de som förtjänade detta. Helt surrealistiskt.
Dessa tjejer fick mig att helt plötsligt känna mig som en ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0