Fredagsmys


Jag fortsätter att vara trött... men både igår och i förrgår så var jag betydligt piggare i skolan! Men så på kvällarna blir jag trött igen. Fast det är helt okej, är ju ändå mörkt, grått och trist ute.

Idag har jag och Isabelle tillsammans med vår assistent strukturerat upp våra första resultat i excel. Det här kommer att bli spännande! Sen fick vi en hel pärm med olika artiklar som vi kan ha nytta av när vi ska skriva vår artikel. Som jag för övrigt har lite panik över. Men det löser sig?

Min trötthet tänkte jag fira genom att åka hem till Björn en sväng och dricka lite vin samt äta massor med snacks. Det dyker även upp en kär vän som jag har saknat att hänga med! Ibland är livets vägar inte alltid sammanlänkade utan sprider ut sig och korsar sig lite då och då. Rörigt? Ja. Nu ska jag iallafall bege mig!

Fredagsmys som min assistent brukar säga ;) (han är för rolig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0