Status på artikelskrivningen

Well, det där med att ha en hel dag på sig till att skriva fungerar inte alltid ändå. Jag har inte kommit för mig att skriva mycket alls. För 10 minuter sen skrev jag ner några rader. Thats it. Jag avskyr att det vetenskapliga språket som man måste använda när man skriver en vetenskaplig artikel ska va så förbaskat svårt. Kanske är jag som ställer för höga krav på mig själv? Aja, jag har några timmar till på mig innan jag ska sova, så får väl se hur det går. Kanske får jag ner lite till. Det ska som tur var inte vara helt färdigt förs på fredag. Och då bara introduktionen som I tar och så material och metoder delen som jag har då. Vilket ska vara den lättare biten. Vi hjälps ju så klart åt. Men det skulle va lite pinsamt (okej mycket) om I får göra det mesta.
Ska jag vara ärlig så är det en massa andra tankar som har snurrat runt i mitt huvud. Blir så när det går trögt. Och då blire helt plötsligt ännu svårare. Jag tänker helt enkelt alldeles för mycket. Hur slutar man upp med det? Hade varit skönt liksom. Speciellt nu, i dessa tider, med skolan och jobbet och allt.
Jag tror jag behöver komma ut och dansa en hel kväll! Shakea bort all press och stress. Inte "dricka" utan dansa. Någon som är sugen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0