Trött

Jag är nåt så otroligt trött. För varje dag som går blir jag bara tröttare och tröttare. Trots att jag sover ordentligt (i alla fall för det mesta). Jag har inte den minsta julkänsla och så här års brukar den vara som starkast. Jag orkar liksom inte bry mig, vill bara sova. Om jag kunde önska mig vad jag ville så skulle jag just nu önska mig evig energi. Något som iallafall gjorde mig lite glad var att jag fick ett mail om att jag blivit antagen på just de två kurser jag helst av allt vill läsa i vår. Happy! Jag har en vän i skolan som gör sitt bästa i att underhålla mig, peppa mig, pigga upp mig, ge mig en kram när det behövs, får mig att skratta, bara sitter och håller mig sällskap när jag inte orkar vara social. Det känns skönt att ha en sådan vän. Nu blire sängen snart. Imorgon är det dugga och sen ska vi utföra experiment i vårt projektarbete ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0