Biokväll


Min blogg har varit lika aktiv som jag har känt mig. På måndag börjar skolan igen. Det är med blandade känslor. En del av mig säger jippi, för jag gillar att hänga på Universitetet :) Men en del av mig säger att det skulle vart skönt med några fler dagars ledighet.

Ikväll var  vi i alla fall på bio! Vi såg The Tourist och den var så himla bra! Johnny Depp och Angelina Jolie i samma film är inte heller helt fel. Å så klart var det bio med min älskling  ♥  Det var länge sen. Nu ser det ut som att det kanske blir en till rulle här hemma innan läggdags. Magnus har tydligen inte sett Sweeney Todd och den måste man ju ha sett, så jag offrar mig och kollar på den igen... hehe.. vi (läs jag) köpte en massa filmer för mitt presentkort som jag fick från jobbet (dock fick jag så klart lägga till en MASSA, men what the hell).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0