Skolstart

Idag startade skolan igen. Så nu blir det till att vakna till väckarklockan varje morgon. Det var dock skönare än jag trodde. Vi har inlett ett mindre eget arbete som är en statistisk undersökning. Vi har gjort det väldigt enkelt för oss och ställt frågeställningen: "sänds det fler svenska än utländska program i TV4?" med våran nollhypotes som att det sänds lika många av varje. Vi är redan klara med arbetet.... På torsdag är det muntlig redovisning. Soft! Så nu är det bara finputsningar som behövs fram till dess, vilket betyder att vi kommer ha lite ledig tid fram till torsdag :) Dock insåg jag idag att tentan är redan på fredag. Fredag! Hjälp, jag har knappt börjat plugga alls. Haha. Kaos. Tur att det är en liten och nätt kurs på bara 3 hp ;) Så med andra ord kommer jag helt enkelt att bo på Universitetet resten av veckan... (kanske inte alltför ovanligt trots allt). Men vi är ett litet glatt gäng som brukar finnas där till och från. Hehe. Nu ska jag slappa en stund i väntan på maten. Sen blir det till att läsa lite till i pärmen! Vi har en till datorlaboration i morgon också, kan ju vara bra att läsa på den lite så går det säkert lika über-snabbt som sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0