Skönt med lite medvind

Idag skrev jag en till tenta med feber (min tredje febertenta). Trots mitt snurriga jag så ser det ut som jag har skrapat mig ihop till ett C i statistik. De la upp resultatet efter tentan och det var en krysstenta så det var lätt att rätta. Hade jag haft 2 poäng till så hade det till och med varit ett B. Men ett C är bra utan att ha orkat plugga så jag skall icke klaga. Men jag vet ju förstås ingenting säkert än. Jag vill så gärna tro att det går bättre med studierna nu sen jag började dricka kaffe ;) För resultaten har blivit bra mycket bättre. Till och med lite A på vägen. För då har jag en anledning att ignorera mitt kaffekonto som för närvarande ligger på ca 400 kr/månad. Men jag kanske måste inse att det kan bero på att jag fått bättre rutiner och helt enkelt blivit lite smartare. Dock så är kaffet en del av min studieteknik. Å så länge det funkar. Som Magnus sa: "whatever works..." haha. Yes baby! Mina resultat är på väg upp! Men nu är mitt huvud mos. Laddar om inför ny kurs på måndag. Då blir det växtfysiologi. Hej Anatomi. Nu börjar äntligen alla roliga kurser. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0