Spa-dag




Idag gjorde jag min första behandling på Axelsons spa..
Jag och Elin tog en duobehandling där vi fick en Spirulina alginpackning med en kropspeeling innan som i mitt fall bestod av en Turkish Body Scrub. DET VAR SÅ JÄKLA SKÖNT!!! Där låg vi all naked och inpackade. Medan algerna skulle verka fick vi skön ansiktsbehandling också. Jag höll på att somna flera gånger under behandlingen. I morse funderade både jag och Elin på vad vi skulle ha för sorts trosor på oss. Sting eller vanliga? Jag funderade till och med på om bikini var det som behövdes. Men när vi kom dit sa de bara: "och så klär ni av er allt". Där försvann våra i-lands-problem. Inga trosor alls behövdes, all naked liksom! Endast handdukar som värmde. Det var det absolut bästa jag någonsin har unnat mig. Nu har jag en babylen hud och känner mig som en ny människa. Så mycker som de smorde in oss med! Jag köpte så klart med mig den turkiska body skrubben och en bodylotion som luktar kamomill.

Efter den super duper sköna behandligen fortsatte vi till ett favoritställe, dvs Café 60, där vi intog varsin god sallad och aprikoste. En härlig avslutning på dagen. Mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0