20 januari 2011


Jag har fastnat med min youtube playlist i öronen. Musik. Borde sova, men ska göra det snart. Ska bara lyssna lite till. Det var så länge sen. Nu blir jag ju väldigt sugen på att införskaffa mig en mp3-spelare igen! Varför har jag inte gjort det liksom?! Helt galet :)

I morgon har jag inget schemalagt. Men Björn har övertalat mig att jag ska komma in och skriva klart biokemirapporterna som jag har kvar från i våras. Det var bra att han övertalade mig till det. Var ju evigheter sen den kursen avslutades nu! Så vi ska starta med ett morgonmöte PRICK klockan 10:00 (som han så noga uttryckte det) där vi ska lägga upp en plan över dagens jobb. Sen ska jag ta en fikapaus med fina Lena på café 60 som snart blir utnämnt till mitt 3:e hem ;) Det ska bli nice, ser fram emot mötet! Sen ska jag på parmiddag. Men jag kan ju inte avslöja hela min dag så här i förväg. Så jag får helt enkelt återkomma med det som inte måste hållas utanför bloggen.

Nu ska jag övertala Magnus att följa med mig i säng om en liten liten stund. Hade tänkt slänga in en låt men det ville inte funka. Så jag får strunta i det helt enkelt. Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0