Jag har hunnit med en del idag, men dagen har trots det varit lugn och skön.

Yepp, idag såg jag kung fu panda 2 på bio. A gör ju rösten till tigrinnan så jag var bara tvungen att se den ;) Jag fick låna ettan av Fredrik och såg den i morse. Sen mötte jag upp honom i stan för en kaffe vid två och tio i fyra startade bion. Jag älskar tecknat! Ettan var så klart bättre, men tvåan var skoj den med. Och A gjorde ett fantastiskt grymt jobb!
Idag lämnade jag även in engångskamerorna på framkallning. Det blev ganska dyrt, men det var 6 stycken kameror också, så.... och så fick jag och Lena varsin cd kopia nu också. Dock så gör de ju en skiva per kamera, så vi har nu 6 stycken var.. haha. Jag har dessvärre inte haft tid att titta på skivorna än. Måste göra det imorgon. Magnus har ockuperat sin dator hela kvällen sen jag kom hem och min cdrom har lagt av. Gått i pension eller något. Den suger i alla fall. Men nu har jag mer än någonsin bestämt att jag ska köpa mig en ny dator! HA!
När jag kom hem så lyxade jag och söt till det lite med räkor och vitt vin. Mys. Jag köpte efterrätt och snacks på vägen hem också. Alltså, räkor är ju supergott att äta men guuuuuud så jobbigt det är att skala dem! (i-lands-problem). Nu blire nog sängen strax. Ska jobba imorgon kväll och de senaste dagarna har jag varit så trött att jag inte kunnat låta bli att gäspa på jobbet :/ Så nattii ♥

Kommentarer
Postat av: jejca

Jag vill också se dom filmerna!

2011-07-05 @ 12:28:01
Postat av: mi

hihi ja dom är rätt underhållande faktiskt, så de dom

2011-07-06 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0