Shopping


Just det, jag glömde ju meddela att jag faktiskt har shoppat lite.
Hehe. Jag har nu under en lång tid vart ute efter en klocka. Den skulle vara snygg, liten, silver, glittra/blänka men inte för mycket. Ja..... väldigt petigt var det. Och någon sådan klocka fann jag aldrig. Tillslut så kom jag hem med en jetset klocka i färgen grön. Den är i färg, stor och i plast. Tja? Man kan ju inte alltid få det man vill ha. Haha. Men jag måste säga att jag gillar den! Den är grön! Och nu har jag i alla fall en klocka, så nu slipper jag problematiken om huruvida när det är dags att stämpla in på jobbet igen. Jag är en ovan klockanvändare, så det kommer nog ta ett tag innan jag är fullt vän med den.

Så här ser min klocka ut:



Jag hoppade även två par linnen från HM, men dom får ni inte se här. Jag hade lite dötid att förspilla helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0