Det flyter på just nu


Jag har nu haft två härliga helger i rad.
Förra helgen hade jag och Lena vår fantastiska fest som vi har planerat i evigheter vad det känns som. OCH den blev lyckad. Jag hade i alla fall skitskoj, och det verkar som en hel del andra också hade det. Så i helgen var det midsommar. Egentligen var det meningen att jag och Magnus skulle åkt hem till Petra och Eriks bakgård, men jag var inte alls på humör för att festa på midsommar så vi följde med Magnus föräldrar ut till hans kusiner på färingsö istället. Gud vilken mysig midsommar det blev! Vi var där heeela dagen, från kl 13 till midnatt. Jag hoppas att alla andra hade det lika najs som mig!

Inte nog med två underbara helger. Jag klarade Ekologikursen med ett C, vilket jag absolut inte trodde. Inte alls min favoritkurs, haha. Sen så kollade jag just om omtentan hade blivit registrerad än. Och vet ni vad?! Det hade den!! JAG FICK ETT C PÅ DEN FUCKING OMTENTAN SOM JAG HAR HAFT SLÄPANDE SEDAN FÖRSTA TERMINEN PÅ MIN UTBILDNING!!!!!! Ibland är livet på ens sida. Puh.

Nu ska jag äta sen middag ♥


Kommentarer
Postat av: Jejca

Hurra!! <3

2011-06-28 @ 01:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0