Familjemiddag


Vi hade precis min far och hans tjej över på middag.
Eller är det fru nu mera?! Jag såg två ringar på hennes finger. Min far (eller hans tjej för den delen) har än idag inte ens talat om för mig att han förlovat sig. Det fick jag veta via min syster som själv fick påpeka det två månader efter att det skedde. Och nu ÅR efteråt har de fortfarande inte fått tummen ur röven och tagit upp det. Jag tycker på något sätt att det är en plikt som förälder att meddela sina barn om man förlovar sig samt gifter sig mm. Jag lovar att om de skulle få för sig att skaffa barn skulle jag inte få veta något förs när ungen är född. I alla fall.. antingen så är det en vigselring eller så har hon två ringar på fingret av någon annan anledning. Ja, jag kunde ju ha frågat ;) men jag tycker de kan få kläcka ur sig det själva...

Det var i alla fall kul att de kom över. Att få hit dem är inte heller det lättaste. Men nu var de här och de gillade maten samt sällskapet. Och så blev vi inbjudna att komma på en grillkväll hemma hos dem någon gång i sommar. Najs! Jag har liksom inte ens varit där än (!?).

Trevlig kväll var det i alla fall. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Våra bästa år tror jag, sen är det dags att sova.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 10:55:51
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0