Förvirrad


Just nu snurrar en massa tankar runt i huvudet...
allt bara snurrar. Jag har kommit till den punkten i min utbildning då jag faktiskt måste göra ett val. Och jag är inte ens säker på att det som jag har valt hittillls faktiskt är rätt för mig. Det är bara så förvirrat. Som tur är så har jag bokat ett möte med studievägledaren på måndag morgon. Lagom så att jag hinner prata med henne innan nya kursen startar. Vi får se vad hon säger och vad vi kommer fram till. Det är hög tid att strukturera upp mitt liv inom studierna. Jag borde ha haft det här mötet tidigare. Men det är inte förs denna vecka som tankarna har börjat snurra rejält. Och denna vecka är min hjälp inte på plats. Så det får bli i sista sekunden. Aja, det blir nog bra vilket som. Hon är bra på att lösa folks problem i alla fall har jag hört av andra som varit och pratat med henne. Nu ska jag gå och lägga mig. Så lägger jag förvirringen åt sidan till på måndag. Godnatt! ♥

Här visste jag i alla fall vad jag gjorde - min inkörsport till där jag är idag = Basåret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0