Måste fundera ut en plan

Jag har inte pluggat ett skit den här helgen (eller den här veckan för övrigt), men det funkar ändå.. Tentan kommer gå åt helvete, fast det är jag redan medveten om. Så what the heck ;) Jag har i alla fall varit på jobbet i helgen. Jag hade lite smått ångest innan jag skulle dit, men väl där var det bara skönt att vara tillbaka. Förutom idag... jag tror att hela världen var och handlade på Maxi idag. Vissa stunder hann jag knappt andas. Men första helgen på vääääldigt länge avklarad. Check. Och jag överlevde ju. Inget som strulade till sig heller. Nu är det bara studierna jag måste ta tag i. Men hur får man motivationen och orken att ta igen en hel kurs på 9 hp? Jag har ju bokstavligt missat i princip alla föreläsningar. Och tentan är redan på fredag. Panik. Hej omtenta! Tur att jag är mentalt föreberedd på en omtenta, jag har till och med accepterat det. Nu ska jag gräva ner mig i sudoku och sen ska jag sova... i morgon är det föreläsning i immunologi vilket är riktigt intressant! Kanske kan lära mig ett och annat om hur jag boostar mitt immunförsvar nu :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0