Pannkakor och semlor ska ner i min mage idag :)


Jag var och hälsade på i Hallonbergen efter skolan idag. Shit vad länge sen det var som jag var där. Syskonhäng. Mys. Sen körde min kära syster hem mig.. och på vägen stannade vi för att inhandla semlor. Min första (och antagligen sista) semla för i år, men man måste ju faktiskt ha en sån idag :)

Min älskling står och lagar pannkakor nu också.

Magnus:
kan du köpa semlorna på vägen hem? jag glömde bort att göra det när jag var och handlade
Jag: men det var ju just semlor som du skulle köpa??
Magnus: jaaa men jag har köpt allt annat vi behöver!
Jag: okej jag köper semlor
Magnus: kan du köpa sylt och ägg också till pannkakorna?
Jag: ???? hade inte du köpt allt annat redan?...
.....................................................

Japp. Men nu har vi allt fixat i alla fall! Dags att slöa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0