Måndag 28 mars 2011

Idag har jag varit hemma hos Ellis hela dagen.. Vi har jobbat med vår presentation som vi ska ha på fredag. Två artiklar om kråkfåglars användning av redskap samt hur smarta de faktiskt verkar vara. Det gick sakta men säkert för oss att ta ut vad vi vill ta upp och i vilken ordning. Tur att vi pausade först med sushi till lunch och sen med kaffe ;) Å så hade jag med mig en dryck som jag trodde var bubbelvatten med apelsinsmak men som visade sig vara apelsinläsk! Gah, haha. Men det var en mycket trevlig dag ändå! Det är sjukt intressanta saker som de tar upp och vi hittade en del roliga youtubeklipp om detta. Sen så var det nice att tillbringa hela dagen på kungsholmen också :) Åh jag drack världens godaste cappuccino idag!! MUMS. Så nu måste jag helt enkelt hänga på kungsholmen extra mycket.

Nu blir det sängen. Det är en lång dag i morgon. Skansen + jobb.

Kolla vilken stor planta som växt upp efter att Ellis planterade en avokadokärna:






Kommentarer
Postat av: Jejca

Haha Apelsinläsk...känns som du gjort den missen förr ;)



JA! Häng på Kungsholmen. Det är här all budget sushi finns tydligen !?

2011-03-29 @ 07:32:16
Postat av: mi

ellis tog mig till ett ställe som hade JÄTTE GOD sushi! vi måste gå dit! :) haha jaa apelsinläsk förföljer mig ;)

2011-03-30 @ 00:24:48
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 07:13:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0