Lite häng




Igår hängde jag lite på Galaways med the hurricane (jag funderar på att kalla dig så från och med nu ;)) och Björn. Vi skulle ha varit en till, men han dök aldrig upp... banger :) Jag skulle "lura" Björn att beställa in en Hoegaarden, men jag vart tvungen att beställa in en till mig själv också. Så där hade jag att göra hela kvällen!

Nu sitter jag och myser med en kopp te. Det var meningen att jag skulle putsa fönstrena idag, men vi får se hur det går med den saken. Jag vaknade upp med världens mensvärk och har spenderat halva morgonen i duschen. Min mage har blivit bråkig med mig på sistone, på alla sätt och vis. Dum.

Ikväll ska jag i alla fall hem till Tora som fylllde år igår. Det ska bli mys!


Kommentarer
Postat av: jejca aka the hurricane

Hahaha, du får kalla mig hurricane så länge du är min förmyndare ;)

2011-05-07 @ 01:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0