På väg hem från jobbet... Idag har varit e...

imag0078_1305394 (MMS)

På väg hem från jobbet... Idag har varit en mysigt dag på jobbet. Halva dagen var jag i minihuset och halva dagen i kassanl. Bra uppdelat tycker jag! Dessutom så är man tydligen två stycken i minihuset på lördagar, vilket är nice. Så trots att jag och Alexia hade en jobbig unge som ställde en massa störiga frågor typ HELA TIDEN så var det skoj. Jag fick också prova på hur det är näe det råkar ske en liten olycka. Men det gick ju förvånadsvärt bra. Kändes lite skumt att jobba fel helg. Men jag fick träffa massa kul folk som man annars väldigt sällan ser. Kul! Och så fick ju jag och Alexia leka lite tillsammans ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0